Δευτέρα 6 Αυγούστου 2012

Θεέ μου τι δεν μας περιμένει ακόμα. Κική Δημουλά






17 σχόλια:

  1. Πολύ καλή εβδομάδα εύχομαι! Σωστή η απορία/ερώτηση... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι ΔΕΝ μας περιμένει! Μερικές φορές το να μας περιμένει το χειρότερο είναι ασφαλέστερο από το άγνωστο! Άποψη που δεν ασπάζομαι βέβαια!
    Είμαι πια υπέρ του αγνώστου από το να προτιμήσω το γνωστό μίζερο τώρα! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ επειδη εχω μάθει να μην είμαι φυγόπονη, λέω πάντα "ότι ειναι να γίνει ας γίνει". Σε φιλώ γλυκό μου κορίτσι :)

      Διαγραφή
  3. αυτά που μας περιμένουν ας είναι ευχάριστα τουλάχιστον! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ενα απο τα αγαπημενα μου της Δημουλα.

    Χαιρετω σε και φιλω σε :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δύναμη & υπομονή μόνο να έχουμε! και όλα θα ξεπεραστούν! άλλωστε ποιος είπε πως η ζωή είναι εύκολη! Θέλει αγώνα και συνεχή προσπάθεια!!!

    Καλημέρα και καλή εβδομάδα και από δω!!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι όταν "συναντώ" αισιόδοξους ανθρώπους. Πάντα να χαμογελάς! :)

      Διαγραφή
  6. Φαντάζομαι πως η Δημουλά εδώ αγωνιά για αυτά (τα καλά) που δε θα έρθουν ποτέ!
    Εγώ απλά εύχομαι να έρθουν σε όλους μας τα καλύτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ελπίζω όμορφα πράγματα.. όχι άλλο κακό και αμφιβολία, παρακαλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μαράκι αυτό ακριβώς πιστεύω πως εννοεί η υπέροχη Δημουλά με αυτό της τον στίχο. Τα όμορφα που δε θα έρθουν.. Καλό απόγευμα στους φίλους bloggers Leviathan, @iris, enonita, αοράτη, ΝέΜεΣις, maria και Taelia. Ευχαριστώ για τα σχόλια και τις ευχές σας. :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Το άγνωστο με ό,τι κρύβει!! ...όμως μπορεί να ερμηνευτεί σαν το ποτήρι με το νερό ..Εξαρτάται από ποια πλευρά το κοιτάς ..
    Ως τόσο ας αφήσουμε μια χαραμάδα ελπίδας να πλαναται πριν κλείσουμε το παράθυρο !!
    Σε φιλώ γλυκά !!!!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά! Η ελπίδα πάντα υπάρχει στις ψυχές μας. Να εισαι καλά Δεσποινα μου. :)

      Διαγραφή