Κυριακή 4 Νοεμβρίου 2012

Άτιτλο - Μαρία Τζιάτζιου





Όσες φορές θα μ' ακούς
οι μέρες θα χτυπιούνται από κατάντια.
Και τις ώρες τους μαρτυρικά θα σπρώχνω να κυλούν
Τα μάτια θα σκύβουν υποτακτικά στη θέληση
κι η ορμή θα έχει ξεθυμάνει.
Ο αγώνας θα είναι παρελθόν
κι οι ατελείωτες τιμές στους ήρωες σου 
αποτυπώματα στα δάχτυλα.

Τόσες λέξεις...

Οι μισές δικές μου.
Άγαρμπες γροθιές
που σκουντουφλάγανε με δύναμη πάνω στην άγνοια
και οι μισές το γέλιο σου
συγκατοικούν ανέμελα ακόμα
στη δύνη του χρόνου,
άκου τες.
Μας χλευάζουν που δεν είχαμε χρόνο
Που δεν είχαμε το θράσος να πατήσουμε το άβατο
και κύλησε αργό ποτάμι η επιθυμία στη σκιά των πλατανιών,
μουρμουρίζοντας έρωτα απ' τα βάθη του.

Όσες φορές θα θυμάσαι να γυρνάς μια ελπίδα πίσω
Εκεί που θα σε περιμένει
στις άκρες του κόσμου μια επανάσταση
κι εγώ θα έχω γράψει το Ε.

Όσες φορές θα πονάς
βρες παρηγοριά στις λέξεις μου
που ζωγραφίζουν την ευχή μου - φάρμακο.
Και κίνα ξανά να κατακτήσεις την ιδέα σου.

Όσες φορές θα με βλέπεις θα είναι όνειρο
και το άγγιγμα ποταπή ψευδαίσθηση της αφής
ξεριζωμένη απ' το θέλω σου.
Άπλωσε το χέρι σου και μην το πιστέψεις.

Όσες φορές θα μ' ακούς
θα είναι το τραγούδι της γαλήνης μου
που γυρνάει φάντασμα ασύχαστο.
Θα σε ρωτάω πάντα φιλί μου,
πόσες φορές ξημέρωσε.
Θα σου δείχνω.
Τόσες φορές έφυγες.
Όταν θα μ' ακούς, θα σου λέω
τόσες φορές πέθανα...



Ποίηση της Μαρίας Τζιάτζιου
                

~ Αφιερωμένο σε εκείνη. Την ευχαριστώ, από καρδιάς.



15 σχόλια:

  1. "Οι μέρες θα χτυπιούνται από κατάντια"

    Αυτός θα μπορούσε να ήταν ο τίτλος αυτού του Υπέροχου Ποιήματος!

    Την καλησπέρα μου με γλυκό φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολύ όμορφο! καλό βράδυ, φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γι' άλλη μια φορά θα πρέπει να σε ευχαριστήσω κι εγώ Μαράκι για την τιμή που κάνεις στο γραπτό και σε μένα με το να μας φιλοξενείς στον όμορφο αυτόν χώρο σου, ανάμεσα στις πάντα σπουδαίες επιλογές σου!
    Δεν έχω πολλά λόγια...δεν τα πάω καλά με αυτό :)

    Να είσαι χαρούμενη κι αισιόδοξη για να αποκομίζουμε κι εμείς την ηρεμία και τη γλύκα σου...

    Πολλά πολλά φιλιά και όλη την θετική μου ενέργεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ σε ευχαριστώ Μαρία. Για όλα. Ιδιαιτέρως δε, για τον όμορφο χαρακτήρα,ο οποίος βρίσκεται πίσω από τους στίχους και τον οποίο, σιγά σιγά, ανακαλύπτω. Αφουγκράζομαι τη θετική σου ενέργεια και σου την ανταποδίδω. Να έχεις μια υπέροχη εβδομάδα! :)

      Διαγραφή
  4. Όσες φορές θα πονάς βρες παρηγοριά στις λέξεις μου ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τα πιο μακρινά ταξίδια τα κάνεις διαβάζοντας ποίηση. Εξαιρετικοί στίχοιαυτοί που διάβασα. Καλή εβδομάδα.... :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφο Μαράκι μου! :)
    Καλό βράδυ και καλή εβδομάδα σου εύχομαι!♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πάρα πολύ όμορφο!!
    Καλό βράδυ και καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αοράτη, Εύη, Μαρία, Χρυσούλα, Θάνο, Αριστέα, V, Μαράκι καλή νέα εβδομάδα να έχουμε όλοι μας. Τα θετικά σας σχόλια, ελπίζω να ενθαρρύνουν την ποιήτρια για περισσότερους όμορφους στίχους στο μέλλον. Όπως εκείνοι που γρατζουνάν λίγο τις ψυχές μας. Καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Και τα θετικά σχόλια και η αγάπη που παίρνω, όλα προσφέρουν πράγματι στο να προσπαθώ κάθε φορά να δίνω κομμάτια απ' τον καλύτερο όσο γίνεται εαυτό μου! -όλοι έχουμε και τον κακό μας:)-

    Καλή εβδομάδα σε σένα και σε όλους σου τους φίλους.
    Να χαμογελάτε πάντα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλή εβδομάδα e-apenanti! Mαρία μου να είσαι καλά, χαμογελαστή και αισιόδοξη. Καλό βράδυ Αναστασία, φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή