Δευτέρα 17 Δεκεμβρίου 2012

Τυχερό Αστέρι - Κωνσταντίνος Βήτα feat Γιάννης Παλαμίδας



Τυχερό Αστέρι - Κωνσταντίνος Βήτα feat Γιάννης Παλαμίδας


Εσύ είσαι το τυχερό μου αστέρι,
όλη η φύση κι ο κόσμος το ξέρει,
σαν μας βλέπουν μαζί αγκαλιά.
Η μοίρα μου μ' έστειλε στα βήματά σου,
ζω μονάχα για να 'μαι κοντά σου,
να αναπνέω, να νιώθω ζωή.
Δικά σου όλα τ' άνθη που βλέπω στους δρόμους,
δικά σου τα γλυκά πρωινά αυτού του κόσμου.
Για σένα είναι η πρώτη βροχή του χειμώνα,
για σένα ανθίζουνε κόκκινα ρόδα.
Για σένα, για σένα.



13 σχόλια:

  1. Δεν είναι ωραία να σου το τραγουδάει κάποιος?
    Ή να του το τραγουδάς εσύ?
    Καλό βράδυ, πάλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαρί μου, υπέροχο blog!! Δύσκολα κάποιος φεύγει!!!Εικόνες, ποίηση, μουσική τέλεια όλα!!Μπράβο σου γλυκιά μου!!Καλές γιορτές!!Να περάσεις υπέροχα!!!Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια Φανή! Καλά Χριστούγεννα!

      Διαγραφή
  3. Ο έρωτας δεν χρειάζεται περισσότερες λέξεις για να ειπωθεί. Γι αυτό κι είναι ένα σπουδαίο τραγούδι. Πιο σπουδαίο για όσους αξιώθηκαν να το τραγουδήσουν αγκαλιά.

    Καλημέρα, φίλη μου. Βρέχει εδώ πέρα απ' το πρωί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρά σε αυτούς που το έζησαν καλή μου..
      Συννεφιασμένος ο καιρός εδώ, αλλά είναι όμορφα.

      Καληνύχτα Νάσια μου.

      Διαγραφή
  4. ΜΗΝ αφήσεις το Ποίημα να μου ψιθυρίσει πως για Σένα είμαι .... Αστέρι...

    Ο Πειρασμός που γεννά μέσα μου η Πρόκληση της Ιδέας να ..."Πέσω",
    για να βγουν οι Ευχές σου,
    ειναι ακαταμάχητος....

    Φιλί.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εύχομαι στο απέραντο διάστημα της ζωής σου, να βρεις το τυχερό σου αστέρι για να σε βγάλει απ΄ τ΄ όνειρό σου!
    Υπέροχο κομμάτι..!
    Χαρούμενη Καλημέρα!Φιλιά!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για να βρεις λένε πως πρέπει να κοιτάς ψηλά :)

      Καλό ξημέρωμα φίλη μου, φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Απίστευτο: Χτες εκείνη την ώρα που το ανέβασες έγραφα ένα ποίημα πάνω σ'αυτό το τραγούδι κοιτώντας αυτό ακριβώς το βίντεο!!

    Καλημέρα Μαρία :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συναντιούνται οι σκέψεις μας φίλε μου! Καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή