Κυριακή 12 Μαΐου 2013

I was in heaven..



Depeche Mode (live) - TerraVibe Athens / 10.05.2013



Sometimes I slide away
Silently
I slowly lose myself
Over and over

Take comfort in my skin
Endlessly
Surrender to my will
Forever and ever

I dissolve in trust
I will sing with joy
I will end up dust
I’m in heaven

I stand in golden rays
Radiantly
I burn a fire of love
Over and over

Reflecting endless light
Relentlessly
I have embraced the flame
Forever and ever

I will scream the word
Jump into the void
I will guide the world
Up to heaven





10 σχόλια:

  1. Μαρία μου είμασταν τόσο κοντά.. Front of stage κι εγώ, κρίμα που δεν γνωριστήκαμε!
    Πως σου φάνηκε;; Είναι η δεύτερη φορά που τους βλέπω και εξακολουθώ να μαγεύομαι!!
    Τέλειο το Heaven όπως και πολλά από τα καινούργια τους.. Στο Never let me down again δεν ήταν απίθανα;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου χρόνια πολλά για όλες τις ημέρες.. Δε μπορώ να σχολιάσω στο χώρο σου.. Δε γνωρίζω το λόγο.. Η αλήθεια είναι πως θυμόμουν πως θα πήγαινες κι εσύ και είχα στο νου μου μήπως σε πετύχω, αλλά είδες τι γινόταν από κόσμο! Ήταν υπέροχα, συγκινητικά. Φύγαμε ευτυχισμένοι.. Αυτό.

      Διαγραφή
    2. Πολύ χαίρομαι που σου άφησαν αυτά τα συναισθήματα..
      Κι εγώ κοιτούσα μήπως σε δω αλλά ναι με 35.000 κόσμο ήταν λίγο δύσκολο!
      Έχω λογαριασμό στο google plus και τα σχόλια γίνονται μέσω αυτής της ρύθμισης..Δεν ξέρω γιατί δεν υπάρχει δυνατότητα για όλους να σχολιάζουν,θα το κοιτάξω..
      Καλό σαββατοκύριακο Μαρία μου!

      Διαγραφή
    3. Κατερίνα μου δοκίμασα να σου στείλω αλλά έχω περιορισμένη την ορατότητα προφίλ και δε σου εμφανίζονται τα σχόλια, τελικά.. Δε φταίνε οι δικές σου ρυθμίσεις.. Να περάσεις όμορφα το σαββατοκύριακο. Σε φιλώ! :)

      Διαγραφή
  2. Τυχερή!!!
    Δεν θα κάνω χαζές ερωτήσεις τύπου αν σου άρεσε στον παράδεισο....
    Φιλιά και χρόνια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ...ciao sognatrice. Eri in paradiso? Eri presente al concerto?...la buona musica è già un paradiso...abbraccio Marie...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ti auguro una dolce notte e sogni d'argento, tu mi dirai perché sogni d'argento perché quelli d'oro li faccio io sognando a te. Abbraccio..

      Διαγραφή
  4. Μαρία μου, βλέπω πέρασες υπέροχα στον Παράδεισο!!!
    Τέλεια η φωτογραφία με τα βραχιολάκια!!! :)
    Σε φιλώ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το περίμενα πως και πως Φωτεινή μου.. Οκτώβρη ή Νοέμβρη βγάλαμε τα εισιτήρια.. και περιμέναμε.. Φιλί γλυκό !

      Διαγραφή