Σάββατο 26 Οκτωβρίου 2013

Κραυγή στα πέρατα - Μενέλαος Λουντέμης



cameronsdiary.tumblr.com


Απόψε


Απόψε που έχασα τον ίσκιο μου, 
και βουλιάζω στην άπατη νύχτα.

Απόψε, που βγήκα στα τρίστρατα του μεσονυχτίου,
και ζητιανεύω λίγον ύπνο.

Απόψε που αποδήμησαν κοπάδι οι χίμαιρες
και ξεσέλωσα το άλογο της ελπίδας..

Απόψε, που σου σήκωσα το γιασμάκι
και σ' αντίκρισα, ολόγυμνη - εφτάσκημη ντροπή -

Απόψε..
Μετρήθηκα ξανά μαζί σου -
Κι ήμουν ένα μπόι ψηλότερος!



ΜΕΝΕΛΑΟΣ ΛΟΥΝΤΕΜΗΣ, Κραυγή στα πέρατα,
εκδόσεις Παλμός (1954)



6 σχόλια:

  1. Μια κραυγή που ακούγεται παντού...
    Να είσαι καλά Μαράκι...φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "απόψε μετρήθηκα ξανά μαζί σου.." καλό βράδυ marie μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΑΠΟΨΕ....ΜΕΤΡΗΘΗΚΑ ΞΑΝΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ...ΟΠΩΣ ΤΟΣΕΣ ΑΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ...ΕΝΙΩΣΑ ΔΕΟΣ...ΘΑΥΜΑΣΜΟ...ΣΕΒΑΣΜΟ...ΕΝΙΩΣΑ ΠΩΣ ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΣΟΥ...ΑΛΛΑ ΤΟΣΟ ΓΕΜΑΤΟΣ...ΤΟΣΟ ΠΛΟΥΣΙΟΣ...ΣΕ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ...ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ..!! ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΓΟΥΛΙΕΛΜΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. "Απόψε που έχασα τον ίσκιο μου, και βουλιάζω στην άπατη νύχτα μου."
    Μοναδικός στίχος..
    Είναι δύσκολες αυτές οι νύχτες.
    Σ'ευχαριστώ,που μου θύμησες αυτό το όμορφο ποίημα


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να έχουμε μία όμορφη εβδομάδα! Καλό ξημέρωμα Μαράκι, Εύη, Γουλιέλμο, Φανή. Ευχαριστώ τον καθένα χωριστά για τα σχόλιά σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!ΕΝΑ ΥΠΕΡΟΧΟ ΒΡΑΔΥ!!!ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!ΜΕ ΚΑΘΕ ΕΜΠΝΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ,ΥΠΕΡΟΧΗ ΜΑΡΙΑ..!!! :)) ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΓΟΥΛΙΕΛΜΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή